Min nya blogg!

Här kommer jag lägga upp mina alster och även ta emot beställningar.

Decoupage är metoden jag använder och gör även egna heminrednings produkter. 

Jag är från början en hobbyfotograf så har en hel del foton i arkivet. Mest på djur och natur som passar bra till mitt pyssel.

Har länge velat hitta ett annat sätt än att sätta in foton i en ram och i mitt sökande bättre sent än aldrig så hitta jag metoden decoupage. Dom flesta använder färdiga servetter med motiv och där kommer vi till en sak som gör mina alster lite mer unika för jag använder bara mina egna foton och bara en gång. Jag gör på material som trä, glas, porslin, tegel mm.

Alla mina alster förutom foton på min familj går att köpa. Har du en egen idé antingen ett önskemål om bild som kanske finns i mitt arkiv eller en egen bild går också bra. Tveka inte att höra av dig! Jag kan även hjälpa dig att skriva ut på servett.

Texter och tecknade bilder kan återkomma på mina alster.

Kram Elm's pyssel (Linda)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Elmshantverk.blogg.se

Mitt hantverk med decoupage metoden. Använder mina egna foton, tecknade bilder och text. Gör på trä, glas, sten mm. Tillverkar även andra heminrednings produkter. Allt som är gjort i trä så som tavlor, ljuslyktor, vinbox mm har jag gjort i från grunden! Intresserad av att jag gör något unikt åt dig, din vän eller ja vem som helst? Fritt om du har en egen bild eller text du vill ha eller om du vill ha något av det jag redan gjort. Bara kontakta mig om du vill göra en beställning!

RSS 2.0